Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne ekobaby.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

ponudnik je Posredništvo pri prodaji, Saša Hreščak s.p., lastnik otroške spletne trgovine ecobaby.si
uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne ecobaby.si (www.ecobaby.si) pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7. način plačila in dostave
8. časovno veljavnost ponudbe
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko izberete izdelek, ki bi ga želeli kupiti, ga dodate v nakupovalno košarico s klikom na gumb »dodaj v košarico«. Simbol za košarico najdete zgoraj desno. Če se pomaknete ali kliknete na njo, se vam bo prikazala vsebina košarice z izdelki, ki ste jih nabrali (slika, opis in cena izdelka). V košarici lahko pred zaključkom nakupa Izdelku ali izdelkom spreminjate količino ali pa odstranite posamezni izdelke iz košarice.
To storite na naslednji način: če želite povečati število izbranih izdelkov pritisnite na znak “+”, če želite zmanjšati število izbranih izdelkov pritisnite znak “-“, če želite posamezni izdelek odstraniti iz košarice pritisnite znak “x”.

Nato lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem izdelkov, ali pa greste na zaključek nakupa.

Ko ste izbrali vse izdelke in ste v košarici preverili, da imate v njej prave izdelke, nadaljujete s klikom na blagajno. V tem koraku vnesete vaše osebne podatke, če opravljate nakup kot gost. Kupcem, ki so v preteklosti že opravili registracijo v naš sistem, se bodo ob ponovni prijavi s svojim geslom podatki izpolnili samodejno.

V naslednjem koraku izberete s klikom način plačila in pred zaključkom naročila preverite vse vpisane podatke (osebne podatke, naslov za dostavo, izbrane izdelke in količine izbranih izdelkov, način plačila), če so pravilni. Kupec odgovarja za pravilnost vpisanih podatkov.

Pred zaključkom naročila (gumb KUPITE SEDAJ) potrdite s klikom na gumb pogoje poslovanja in politiko zasebnosti, ko ste prebrali:

Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani
Prebral sem in se v celoti strinjam s politiko zasebnosti
Za zaključek nakupa pritisnite gumb KUPITE SEDAJ. Spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” naročilo in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …) na e-mail, ki ste ga vnesli. S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če bo rok dobave več kot 5 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca.

Z zaključitvijo naročila prevzamete obveznost prevzema naročenega in kopijo naročila prejmete na vnesen mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.

PREKLIC NAROČILA

Preklic naročila je možen do 14.00 ure (velja za naročila oddana do 14.00). Po tej uri so paketi oddani dostavni službi in v večini primerov že v naslednjih dneh pri naslovniku.

Plačilo

Ponudnik kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Uporabnik plača s plačilnimi karticami, po povzetju ali po predračunu na TRR (velja za Slovenijo).
Na računu sta razčlenjena cena in stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vklopi razum, vzemi račun:

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je odprema blaga 3-5 delovne dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 3-5 delovnih dni od naročila, oz. od plačila predračuna, naročeno prispe do stranke predvidoma naslednji delovni dan, redko potrebujemo dalj časa. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko e-maila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@ecobaby.si , če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja. Lahko pa tudi sami preverite kje se nahaja vaš paket na www.dpd.si .

Čez vikend odprema ne dela.

Stroški odpreme blaga za Slovenijo znašajo:

– 4,90 eur z DDV za DPD in GLS, če gre za plačilo po predračunu, Paypal ali s kreditno kartico.

– 4,90 eur z DDV za Pošto Slovenij, če gre za plačilo po predračunu, Paypal ali s kreditno kartico.

Pri plačilu po povzetju se zaračuna dodatno strošek 1€.

Vse navedene cene za izdelke so v EUR in zajemajo DDV (davek na dodano vrednost)

Pri nakupu nad 60 eur z DDV (skupna vrednost izdelkov z odštetimi popusti) je strošek odpreme GRATIS. Pri nakupu do 50 eur vam bomo zaračunali strošek odpreme in je prikazan kot ločena postavka na računu.

Za dostavo naročil uporabljamo DPD Slovenija, GLS in Pošta Slovenija.

Dostava preko DPD Slovenija:

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti jo lahko prevzamete na katerem koli od 644 pickup lokacij po celotni Sloveniji. Pickup prevzemna mesta (bencinski servisi MOL ,Petrol, OMV, trafike 3DVA in DPD skladišča) ali na katerem koli paketniku 24/7. Če se pošiljka zaradi napačno vpisanih podatkov naslova prejemnika s strani stranke vrne k nam nazaj, nastanejo dodatni stroški, za katere odgovarja stranka. Stroški za ponovno pošiljanje in odpreme takšne pošiljke na nov naslov se zaračunajo stranki v višini 3,9 eur (plačilo po predračunu). Če si stranka premisli in ne želi ponovnega pošiljanja, se ji vrne le vplačana kupnina za izdelke.

Pred zaključkom naročila ste seznanjeni z navedenim stavkom: »Kupec z oddajo naročila prevzame obveznost plačila«. Z zaključitvijo naročila se s tem stavkom strinjate in kopijo naročila prejmete na podan e-mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.

*PLAČILO PO PREDRAČUNU ZA SLOVENIJO

Za višino provizije pri plačilu po predračunu povprašajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. Pri plačilu po predračunu se strošek provizije za vplačilo obrazca UPN zaračuna po ceniku ponudnika.

Podatki za nakazilo:

Posredništvo pri prodaji, Saša Hreščak s.p., Štorje 69, 6210 Sežana
TRR: SI56  3300 0001 4141 524  (Addiko bank)
Sklic: SI00 (+številka naročila)
BIC, SWIFT KODA BANKE: HAABSI22

Naročilo po predračunu velja le 4 delovne dneve. Tako tudi ARTIKLE PO PREDRAČUNU HRANIMO LE 4 DELOVNE DNEVE. Po štirih dnevih se smatra, da od nakupa odstopate, vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo.

*PLAČILO S PLAČILNIMI KARTICAMI (kreditne kartice-spletni sistemi STRIPE)

V košarico dodajte artikle, ki jih želite kupiti. Po zaključku naročila boste preusmerjeni na sistem Stripe. Vnesite številko kreditne kartice ter varnostno kodo. V naslednjem koraku potrdite plačilo in nakup je zaključen.

Dostava v ostale države EU

Stranke iz ostalih držav EU nas kontaktirajte na info@ecobaby.si za naročilo in stroške pošiljanja.

Z veseljem vam bomo odgovorili in pripravili ponudbo.

Dostava v ostale države izven EU

Stranke iz držav nečlanic EU nas kontaktirajte na info@ekobaby.si za naročilo in strošek pošiljanja. Z veseljem vam bomo odgovorili in pripravili ponudbo.

KODE UGODNOSTI

Kode ugodnosti oz. kode za popust imajo datumsko določeno trajanje in veljajo le na navedene izdelke po rednih cenah in ob direktnem vnosu stranke v naročilo. Tako se popust avtomatsko obračuna.  Kode ugodnosti ne veljajo na že znižane izdelke. Naknadni vnos kode v že oddano naročilo, kjer se koda s strani stranke ni vnesla, ni možen, prav tako koda ne velja na že oddana naročila v preteklem času. Kode popusta, akcije, popusti se med seboj izključujejo. V enem naročilu lahko koristite le eno kodo popusta naenkrat. Dveh ali več naročil, kjer sta/so bili/bile koriščeni/e 2 ali več kod ugodnosti, ne gre naknadno združevati v eno naročilo.
Kode popusta ne veljajo za na novo izbrane izdelke, ki so predmet menjave za že opravljeno naročilo v preteklosti.

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo/menjava blaga

Povezava do obrazca za vračilo – Obrazec za vračilo
V skladu z določbo 134. člena ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu…), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Podjejte lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena. Po določbi 138.člena ZVPot-1 lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ali preko spletne strani.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če stranka vrne paket na račun podjetja, ali pošlje paket z odkupnino, le-tega podjetje zavrne. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.

MENJAVA BLAGA
v primeru, da ste kupili artikel, ki bi ga želeli menjati z drugim artiklom, izpolnite obrazec na VRAČILO BLAGA. Ugodnost pri nas: Stroške pošiljanja blaga do nas in stroške odpreme blaga pri prvi menjavi od nas do vas krijemo mi. Pri vseh nadaljnjih menjavah stroške pošiljanja v obe smeri krije kupec. Čas menjave je možen v 14 dneh od prevzema pošiljke.

Menjamo le neuporabljen izdelek, ne nošen, brez smradu, ne zmečkan, v embalaži, ki je prav tako nepoškodovana, ne zmečkana, naj si gre za kartone, PVC vrečko, v kateri je izdelek in morajo biti priloženi vsi dodatki, kot so knjižice, okrasni papir, itd, če so bili del izdelka ob nakupu, prav tako nedotaknjeni.  Prav tako je deklaracija obvezni del izdelka, ki jo morate tudi vrniti nepoškodovano. Torej, menjamo lahko le izdelek popolnoma enakega, kot ste ga prejeli.

Fotografije izdelkov so fotografije realnih izdelkov. Se pa lahko zgodi, da različni ekrani (različnih mobitelov, monitorjev, itd) lahko prikazujejo različne odtenke barv izdelkov (tudi temnejše, svetlejše…). Na to ne moremo vplivati in je odvisno od aparatov. Vsekakor pa takšen izdelek lahko vrnete, če ste si barvo predstavljali drugače. Enako za to veljajo vsi pogoji, kot že navedeno v prejšnjem odstavku.

Izdelek, ki ste ga oprali, uporabljali ali kako drugače spremenili njegov prvoten izgled, in bi ga želeli vrniti, ker ste si premislili, ni predmet vračila. Vračilo je možno le pod pogoji, ki so zapisani pod “Pravica do odstopa od pogodbe”.

Pri menjavi blaga se za kupljene izdelke seveda upoštevajo cene, ki so na vašem računu in ste jih plačali. Pri na novo izbranih izdelkih, pa se upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke za menjavo. Pri menjavi izdelkov ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov, saj so namenjeni uporabi ob NOVEM NAKUPU.

REKLAMACIJA

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na info@ecobaby.si. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite preko obrazca VRAČILO BLAGA, kjer se bomo dogovorili o nadaljnjem postopku. Kupljen artikel se vrača skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškodovanimi morebitnimi dodatki (kartoni, knjižice, PVC vrečke,…). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan, ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže (kartončki, PVC vrečke,…), se smatra, da je bil izdelek uporabljen. Stroške vračila blaga krije kupec.

Če se pri reklamaciji blaga odločite za menjavo z drugim modelom izdelka, se zanj upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke. Pri tovrstni menjavi izdelkov za rešitev reklamacije ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov.

OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA:
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje
– prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda. Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vas prosimo, da nas takoj obvestite na telefonsko številko +386(0)41 719 963 ali na info@ecobaby.si , kjer boste prejeli vse nadaljnje informacije. Sprožili bomo postopek reklamacije pri DPD Slovenija. Paket pustite v enakem stanju kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ravno tako obdržite originalno embalažo! Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.

Zahtevek na DPD Slovenija obravnavajo in na podlagi njihovega odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

NEPREVZEM NAROČENEGA

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo kurirju (DPD, GLS), prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam kurir osebno paketa ne more predati po treh neuspešnih poskusih se paket vrne na naš naslov.

Možnost dogovora z kurirjem da paket pusti na pickup prevzemnem mestu (bencinski servisi MOL, Petrol, OMV ,trafike 3DVA in DPD skladiščih) ali na pickup paketniku.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik, je trajno shranjena pri podjetju Posredništvo pri prodaji, Saša Hreščak s.p. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-mail naslov : info@ecobaby.si .

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
pošiljatelj mora biti jasno razviden
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbo se lahko odda  preko e-mail naslova info@ecobaby.si. Ponudnik vam bo v petih delovnih dnevih potrdil na vaš elektronski naslov, da je prejel pritožbo in vam bo sporočil predvideni čas obravnave le-te. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Spletna trgovina www.ecobaby.si ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov

POLITIKA ZASEBNOSTI

https://www.ecobaby.si/zasebnost/

SEDEŽ PODJETJA:

Posredništvo pri prodaji, Saša Hreščak s.p.
Štorje 69
6210 Sežana

Davčna številka: SI 47844132 (smo davčni zavezanec)
Matična številka: 7252030000
Vpis podjetja v poslovni register Slovenije, Ajpes , Izpostava Maribor, pod številko 0700-81-20230915-007409

Kontakt podjetja: info@ecobaby.si

Tel: +386(0)41 719 963
Kontakt spletna prodaja (reklamacije ,naročila, informacije): info@ecobaby.si